Direktlänk till inlägg 12 augusti 2016

Dagen

Av My Dössing - 12 augusti 2016 21:20

Har inte hunnit med att blogga idag steg upp 8 för att komma ut på promenad sedan hem å äta frukost å städa sen blev det att laga mat sen ur i byn på ärende å sedan en tur ut i skogen å plocka svamp !
Å nu har jag faktiskt krupit ner i sängen med en bra film å lite god dricka

Jag håller som sagt på att kämpa med att gå ner i vikt då jag måste genomgå en stor op av mitt knä ingenting hjälper tyvärr provat typ 10 olika skydd å att träna hos säkert lika många olika sjukgymnaster vilket dom helst ser att man gör för att stabilisera då op är riktigt stor och dom vill helst inte göra den. Men nu är ju mitt så illa att den hoppar trots skyddet å utan någon sorekt våld på knäet Den kan hoppa av att jag bara står 0 då anses det va illa. Men för att dom ska kunna garantera att den ska ge mig 100 % återställning krävs det tyvärr att jag g0r ner det är tufft men det ska gå ! Så att jag kan få min op å äntligen få slippa det helvetet !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Dössing - 9 mars 2017 15:49

Tyvärr ni jag lever fortfarande så ni slipper faktiskt inte mig ! Mitt knä är skit å jag orkar ej mer har fått fler å fler skaddor å inget ska dom göra för dom skyller på nya saker hela jävla tiden ! Orkar ej kämpa mer jag är på g att ge upp allting ...

Av My Dössing - 9 oktober 2016 00:04

Min lilla kropp har verkligen börjat säga upp sig på riktigt nu en del åt gången blir urfunktion snart funkar verkligen ingenting på den jag orkar seriöst inte 😯 Jajaj sånt är livet. Just nu är jag så trött på folk att jag inte vet vad ja...

Av My Dössing - 30 september 2016 09:18

På måndag ska jqg till sjukhuset å det läkarbesöket kännsnjobbigt. Jag var bere å tig prover sen skulle jag ringa mottagningen å berätta när det va gjort så de ghorde jag. Tog ca 2 dqgar sen ringer dom upp å säger det privet ser ok ut MEN jag vill at...

Av My Dössing - 2 september 2016 23:00

Livet leker på jag vill ha besked på min mr fårt veta lite av sjukgymnasten å det lät inte kul men han ville min läkare skulle berätta Resten. Hmmm vad ? :O mu ska han ringa upp den 19 seprember bara så där 1 1/2 månad efter röntgen å typ 1 månad eft...

Av My Dössing - 28 augusti 2016 15:44

Trött på allt och lite till :/ :/:/ :( :( :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards