Alla inlägg under september 2016

Av My Dössing - 30 september 2016 09:18

På måndag ska jqg till sjukhuset å det läkarbesöket kännsnjobbigt. Jag var bere å tig prover sen skulle jag ringa mottagningen å berätta när det va gjort så de ghorde jag. Tog ca 2 dqgar sen ringer dom upp å säger det privet ser ok ut MEN jag vill att du kommer omgående till mottagningen vi ska kalla dig snarast jag vet inte om det ens blir jag min ordinarie läkare utan det blir den med snabbast tid nervös till  tusen  å få tänker ni det ör nog inte så farligt du får ju hjälp jo men detta är bara historian mmed halsen

Ci har även en mage som är sjuk å som rasar i vikt

Plus att sen har vi det berömda kbäet där läkaren skulle ringt den 19 september med fortfarende inte hört av sig. Å hans sekreterare förstår inte vrf han inte ringer mig 


Av My Dössing - 2 september 2016 23:00

Livet leker på jag vill ha besked på min mr fårt veta lite av sjukgymnasten å det lät inte kul men han ville min läkare skulle berätta Resten. Hmmm vad ? :O mu ska han ringa upp den 19 seprember bara så där 1 1/2 månad efter röntgen å typ 1 månad efter sjukgymnasten skrämt mig ?

Sen så ska ju självklart jag å min vanliga tur komma med dragit på mig ett skov av min mage rasat va 4 kilo på 1 vecka ? va på akuten i nåndags natt kom hem 1 på natten tiddag torsdag och fedag har jag sen enbart vilat men mår inte bättre :/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards